17 Eylül 2012 Pazartesi

Bilinçli tüketici kart aidatını bankadan icra ile geri aldı.


Öztaner, yaptığı açıklamada, 5 yıldır kredi kartı kullandığını, mayıs ayında bankaya başvurarak kart aidatının geri ödenmesini istediğini belirtti.

Bankanın olumsuz cevabı üzerine, bugüne kadar ödediği aidatların dökümüyle Aliağa'daki tüketici sorunları hakem heyetine başvurduğunu anlatan Öztaner, yaklaşık 3 aylık değerlendirme süresi sonunda heyetin ''aidatların 15 gün içinde geri ödenmesi, ödenmemesi halinde icra yolunun açık olduğu'' şeklinde karar verdiğini kaydetti.

Öztaner, heyet kararına rağmen bankanın herhangi bir işlem yapmadığını, karardan yaklaşık bir ay sonra Aliağa İcra Dairesi'nde icra işlemlerini başlattığını ifade ederek, şöyle konuştu:

''Heyet kararıyla başvurduğum İcra'dan cep telefonuma bir hafta sonra 'Aliağa İcra Dairesi'nin 2012/3527 nolu dosyadan 235 borç tahsil edilmiştir' mesajı geldi. Aidat olarak 5 yılda 198 lira civarında para ödemiştim. Ticari faiz ve masraflarla rakam 235 lirayı buldu. 6 Eylül'de paramı tahsil ettim.''

''Mücadelemin örnek olmasını istiyorum''

Öztaner, kredi kartı aidatları karşılığında geri aldığı paranın çok büyük bir miktar olmadığını, ancak kendisi için büyük anlam taşıdığını söyledi.
Aidat kesilmesini ''haksızlık'' olarak niteleyen Öztaner, ''İnsanların benim mücadelemden sonra harekete geçeceğini düşünüyorum. Benden sonra aynı bankaya aidat ödemesi için giden arkadaşım, icra yoluna gerek kalmadan parasını aldı. Mücadelemin örnek olmasını istiyorum'' diye konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder